- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
10:04 Знавці історії змагались на олімпійському рівні у місті | |
Міська олімпіада з історії відбулася 6 листопада у НВК №14-ліцей «Лідер». Змагалися 21 учень 8 класу, 23 учня 9 класу,21 учень 10 класу,31 учень 11 класу. Із 96 учасників 5 представляли середні навчальні заклади (ліцеї). У порівнянні з минулим роком кількість учасників збільшилас я на 7 осіб. Виконання завдань було організовано для учнів кожної з чотирьох паралелей-8,9,10,11 класів. Кожна із паралелей працювала в окремій аудиторії; дітьми у цей час опікувались педагоги- спостерігачі, не історики за фахом. Зважаючи на те, що на ІІ міському етапі з історії змагаються переможці шкільного етапу,завдання ,підготовлені фахівцями відділу суспільствознавчої освіти донецького інституту післядипломної педагогічної освіти були переважно підвищеної складності, спрямовані на виявлення поглибленого знання й розуміння низки визначальних історичних подій, явищ, процесів. Питання були спрямовані на виявлення як набутих учнями знань, так і сформованості в них навчальних компетентностей. (Завдання міського туру олімпіад з історії). «Олімпіадний» пакет складався із завдань на хронологічну , просторову компетентності, тлумачення та відомості про крилаті вислови, розв’язання історичних задач, на визначення архітектурних пам’яток, на ідентифікацію історичного документа , творче завдання. Загальна кількість балів, яку могли набрати учасники становило-100 балів. Питання поділялися на 3 рівні складності. Результати олімпіади | |
|
Всего коментариев: 0 | |