Четверг, 23.11.2017, 05:04
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2012 » Март » 23 » Всеукраїнський тиждень дитячого читання
16:09
Всеукраїнський тиждень дитячого читання
З 26 по 31 березня в школах міста проводиться «Свято читання і книжки». Всеукраїнський тиждень дитячого читання (до 2008 року — Всеукраїнський тиждень дитячої та юнацької книги) щорічно відбувається у дні весняних канікул, напередодні Міжнародного дня дитячої книги (2 квітня).
Вперше Тиждень був проведений 26 березня за ініціативою дитячого письменника Льва Кассиля. Тоді він мав назву «Книжкові іменини».
Тиждень має багаторічні традиції. Започаткований у 1943 році письменником Львом Кассилем, він і до цього часу лишається святом дитини і книги. Активну участь у святі взяли Самуїл Маршак, Сергій Міхалков, Агнія Барто та ін.
З 1944 року Тиждень став Всесоюзним. В окремі роки всесоюзні заходи відбувалися в одному місті. У 1945 році перший тиждень відбувся в Києві, його гостями стали Петро Панч, Микола Бажан, Іван Багмут. За всю свою історію лише один раз Тиждень дитячої та юнацької книги було проведено восени — 17 жовтня 1945.

Всеукраїнський Тиждень дитячого читання проводиться з метою розвитку читацької культури і компетентності читачів, формування культури роботи з книгою засобами залучення учнів до читання художньої, науково-пізнавальної, довідкової літератури, періодичних видань. Спілкування з книгою поглиблює рівень знань, допомагає формувати у учнівської молоді художній смак, гармонійний розвиток особистості, сприяє самоосвіті.

Формувати читацькі інтереси користувачів допоможуть:

§ використання новітніх та нестандартних форм бібліотечної роботи (бенефіси читача, інтерактивні бесіди, написання творів-відгуків на книги та ін.);

§ цикл бібліотечних уроків з прищеплення навичок користування довідково-пошуковим апаратом бібліотеки (каталогами, картотеками, енциклопедичними виданнями), правильним поводженням з книгою;

§ робота з різними джерелами інформації (книгами, періодичними виданнями, електронними базами даних світової мережі Інтернет);

§ використання інформаційно-комунікаційних технологій (віртуальні виставки, екскурсії, подорожі,проекти, презентації);

§ виховування в учнів культури спілкування під час колективного обговорення прочитаних творів (ведення діалогу, обмін думками тощо).
Просмотров: 1052 | Добавил: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]