Понедельник, 24.09.2018, 03:28
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Февраль 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2013 » Февраль » 28 » СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
09:48
СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ УЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Оновлення змісту освіти є визначальною складовою реформування освіти в Україні і передбачає приведення його у відповідність із сучасними потребами суспільства.

Перед педагогічною наукою стоїть завдання створити ефективні дидактичні системи, які ґрунтуються на застосуванні таких типів, технологій, форм і методів навчання, що забезпечують інтенсивне оволодіння системою знань, формування умінь, навичок і на цій основі істотно підвищують рівень творчої діяльності учнів, створюють умови для глибшого і повнішого розвитку інтелекту особистості. Найголовніше завдання вчителя-словесника  - вчити дітей так, щоб вони, за словами Г.С.Сковороди, " пізнали свій народ, а в народі себе!”. Тому художню літературу вчителі повинні розкривати, а учні сприймати та аналізувати як мистецтво слова, як поетичне вираження духовного життя народу. Особистісний підхід — базова цінність, орієнтація педагога, яка визначає його позицію у взаємодії з кожною дитиною й колективом.

«Особистісний підхід до вивчення літературного твору» - такою була тема семінару-практикуму для вчителів української мови та літератури, що відбувся  26 лютого 2013 р. на базі гімназії «Інтелект». Учасники семінару розглянули  питання щодо організації уроків літератури; зазначали принципи особистісного підходу; яким чином можна підтримати дитину на уроці; говорили про методи та прийоми, що активізують творчу активність учня.

Т.П. Марчук (ЗОШ № 55) презентувала свій досвід роботи з теми «Методи та прийоми, що активізують творчу активність учня».

 Т.М. Містюк (СШ № 1) розповіла про «Особистісний підхід на уроках позакласного читання», продемонструвала майстер клас з даної теми.  

Зініч І.М. (ЗОШ № 41) показала урок літератури у 10 класі за темою «Імпресіонізм як явище мистецтва. Засоби імпресіонізму у творі М.М. Коцюбинського «INTERMEZZO». Колосова В.В.(гімназія «Інтелект») поділилася досвідом роботи з теми « Аналіз художнього твору на уроках української літератури», продемонструвала зразки учнівських творчих робіт.   

Сподіваємося, що матеріли семінару допоможуть переглянути свій  педагогічний досвід, систематизувати його, проаналізувати, знайти сильні та слабкі сторони, спланувати свою подальшу  діяльність.

Висловлюємо подяку адміністрації гімназії «Інтелект» за створення комфортних умов для проведення заходу.

 

Методист ММЦ              Л.Г. Шевченко

Просмотров: 445 | Добавил: topaloff | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]