Четверг, 25.04.2024, 04:26
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Декабрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2011 » Декабрь » 6 » Розповсюдження досвіду роботи у рамках Школи молодого вчителя
15:47
Розповсюдження досвіду роботи у рамках Школи молодого вчителя
В рамках роботи Школи молодого вчителя у структурі роботи міського методичного об’єднання вчителів географії та в рамках атестації, в Горлівському НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 22 – багатопрофільний ліцей» в 6-А класі, вчитель географії методист Горлівського міського методичного центру Департаменту освіти, молоді та спорту – Радченко Анжеліка Євгенівна провела відкритий урок. Анжеліка Євгенівна – вчитель вищої категорії, педагогічне звання «Вчитель-методист», вона є наставником молодих вчителів, для яких і провела навчання. На уроці були присутні молоді вчителі географії із шкіл Калінінського району та вчителі НВК № 22. Вчитель Радченко А.Є., вже не перший рік, працює в цій школі, вона досвідчений та високопрофесійний вчитель, до роботи з дітьми підходить креативно і відповідально. Урок був за темою «Узагальнення та закріплення знань , умінь і навичок за темою «План і карта».

Цей урок можна назвати високо динамічним з великою щільністю роботи, присутні на уроці нарахували більш ніж 19 видів діяльності учнів. Різноманітні види контролю знань були сплановані так, щоб індивідуальне, групове та колективне опитування перепліталися між собою. Учні своїми руками розробили різноманітний дидактичний матеріал, який з легкістю та ефективністю використовували на уроці. Був на уроці і гумор і цікаві питання, а про між предметні зв’язки і казати нічого, це були зв’язки з біологією, фізикою, хімією, природознавством, літературою та математикою. Продивлялося чітке володіння учнями рефлексивними прийомами роботи на уроці, вони вміють рішати різноманітні практичні завдання, використовуючи теорію на практиці, вміло орієнтуються по карті. Велика кількість прийомів роботи на уроці мають ігрову направленість, тому можна стверджувати, що учні граючи навчаються, при цьому отримуючи чіткі знання, уміння та навички. Різноманітні прийоми стимулювання активності учнів на уроці, також сприяють підвищенню якості знань з предмету. Сумлінна постійна праця Анжеліки Євгеніївни розвиває зацікавленість предметом, впливає на бажання учнів вивчати географію, знаходити нові знання і що дуже важливо – використовувати їх на практиці.

Доброзичливий тон вчителя, врахування всіх психофізіологічних особливостей кожного з учнів, увага на диференційований та особистісно-орієнтований підхід до учнів, дає великі позитивні результати. В учнів на вищому рівні сформовані різні види компетентностей: пізнавальна, інформаційна , самоосвітня, комунікативна, компетентність творчого розвитку та здоров’єзберігаюча. Учні Анжеліки Євгенівни мають якісні знання, є постійними призерами міських олімпіад та різноманітних інтелектуальних конкурсів.

Вчитель вищої категорії Сосян Л.О.

Просмотров: 860 | Добавил: Админ | Теги: Радченко А.Є., Майстер-клас | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]