МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 » Октябрь » 27 » Про конференцію „Юний еколог”
14:03 Про конференцію „Юний еколог” | |
Згідно з планом роботи обласного управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації та обласного еколого-натуралістичного центру на базі біологічного факультету Донецького національного університету 6 листопада 2011р. проводиться IV обласна науково-практична конференція школярів та студентів „Юний еколог”. Конференція передбачає роботу 3х секцій: «Біоекологія», «Промислова екологія» та «Енергія і середовище» (додаток 1). До участі у конференції запрошуються учні 6-11 класів загальноосвітніх шкіл, гімназій, ліцеїв, гуртківці позашкільних закладів області та студенти ВУЗів у супроводі педагогічних працівників. Обласна науково-практична конференція „Юний еколог” відбудеться за адресою: Донецьк, вул. Щорса 46, біологічний факультет ДонНУ. Початок конференції о 10.00, реєстрація учасників конференції з 9.00 до 10.00 (ауд. 421). Учасникам конференції необхідно до 1 листопада 2011р. надати заявку (додаток 2) в обласний еколого-натуралістичний центр за адресою: 86053 Донецька область, Ясинуватський район, с. Піски, вул. Леніна, 31, або передати по електронній пошті та факсом. Учасникам конференції необхідно мати примірник науково-дослідницької роботи, в друкованому вигляді та тези на електронних носіях. Тези викладаються в довільній формі і дають стислу характеристику змісту науково-дослідницької роботи із визначенням основної мети, актуальності та завдань наукового дослідження. Також в них зазначаються висновки та отримані результати проведеної роботи. Обсяг тексту тез не більше 2 сторінок, формату А-4, набраний у текстовому редакторі Word, шрифтом Times New Roman 14 з інтервалом 1,5. Всі береги (поля) - 20мм. Перед тезами зазначається назва роботи, прізвище, ім'я по батькові автора та керівника, назва учбового закладу. Для доповіді учасникам конференції надається 5-7 хвилин. Довідки за телефоном: 06-236-48-2-94, 050-188-85-22– методвідділ облЕНЦ 099-119-76-79 – Єфімов Віктор Володимирович (зав.відділом екології облЕНЦ) E-mail: oblencefimov@rambler.ru До участі у конкурсі запрошуються учні, вихованці загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів, а також студенти вищих навчальних закладів, вчителі загальноосвітніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів України, що мають досягнення у практичній діяльності в сфері зміни клімату, запровадженні енергозбереження, використання поновлюваних джерел енергії для місцевих потреб, у підвищенні енергоефективності шкільних будівель, у розвитку освіти школярів і населення з питань ефективного використання та збереження енергії. Робота секції проводиться з таких номінацій: Для учнівської та студентської молоді: Номінація 1. Практична робота 1А. Практичний досвід енергозбереження у навчальному закладі та вдома. Подати опис методик, що були застосовані для реалізації енергозбереження в навчальному закладі та вдома, дати обгрунтування їх застосування, а також опис результатів. 1В. Практичне застосування відновлювальних джерел енергії (виберіть одне чи два). Подати опис роботи щодо конструювання моделі із зазначенням використання енергії сонця, вітру, води або біомаси, а також опис результатів. Номінація 2. Теоретична робота (проект) 2А. Проект енергозбереження у місцевій спільноті. Подати опис можливого проекту впровадження енергозбереження у вашому навчальному закладі, вдома, у районі (проект має стосуватися реально існуючих об’єктів), методик і технологій для більш ефективного і економного використання енергії. Обгрунтуйте можливість реалізації проекту та користь від нього місцевій спільноті. 2B. Проекти енергопостачання від відновлювальних джерел енергії. Подати опис та обґрунтування щодо використання одного з видів відновлювальних джерел енергії (сонця, вітру, води або біомаси) з метою енергопостачання у вашій місцевості. Обґрунтуйте, чому ви обрали саме це джерело енергії і саме цю технологію, як даний проект може бути реалізований та яких результатів очікувати. 2С. Роль радіаторного терморегулятора у економії електроенергії - спеціальна номінація з окремим призовим фондом від компанії «Данфосс ТОВ». Подати опис принципу дії радіаторного терморегулятора. Яким чином радіаторний терморегулятор економить енергію? Разом з яким обладнанням необхідно встановлювати радіаторний терморегулятор для максимальної економії теплової енергії? NB: Для робіт категорій 1А, 1В, 2А, 2В 2С необхідно описати взаємозв’язок між вашою роботою та змінами клімату, і як ваша робота допомагає зменшити викиди парникових газів. На конкурс подається робота у вигляді листівки, газети, плаката, буклета, відеоролика, презентації ppt. та ін, яка переконує батьків, друзів, вчителів або мешканців вашої місцевості у необхідності зменшення викидів парникових газів і надає рекомендації, якими практичними діями можна досягнути цього в навчальному закладі, вдома, в масштабах всієї місцевої спільноти (міський мікрорайон, район, село). Для педагогічних працівників : 4A. Урок "Зміни клімату" На конкурс представляється конспект уроку/факультативу (1-2 години) з проблеми глобальних змін клімату, можливих наслідків для країни/регіону та з пропозицією практичних заходів, які можна вжити на індивідуальному рівні, у масштабі школи, дома або місцевої спільноти для зменшення викидів парникових газів. 4B. Дидактичні матеріали на тему "Зміни клімату" На конкурс представляється комплект дидактичних матеріалів для школярів про глобальні зміни клімату, можливі наслідки для вашої країни/регіону, практичні заходи для зменшення викидів парникових газів. Приймаються роботи, виконані у формі роздаткових матеріалів для практичного уроку/експерименту, плакатів, презентацій ppt, сценарію рольової гри тощо. Матеріали мають бути розраховані для 1-2 годинного заняття. Якщо конкурсні матеріали є частиною більшої освітньої концепції, необхідно подати стислий опис цієї концепції. І. Учнівські роботи приймаються від окремих авторів та групи авторів у наступних номінаціях: Практичний досвід з енергозбереження в школі та вдома. Необхідно описати методи, що ви застосовували для енергозбереження в школі та вдома, чому обрані саме такі методи, які результати отримані. Практичне використання поновлювальної енергії: Необхідно описати хід дослідження або конструювання моделі при використанні енергії сонця, вітру, води, біомаси; які результати отримані. Проекти енергозбереження від поновлюваних джерел енергії. Необхідно описати як можливо використовувати енергію сонця, вітру, води, біомаси з метою енергозбереження у вашій місцевості; як і чому ви обрали саме це джерело енергії, та саме цю технологію; як даний проект може бути реалізований на практиці та який його результат. ІІ. На конкурс педагогічних робіт приймаються індивідуальні чи колективні розробки педагогів: Методична розробка практичного заняття, експериментальної роботи, уроку заняття гуртка для учнів, вихованців, слухачів загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів. Також слід навести приклад формування розуміння важливості енергозбереження через практичні заняття або експерименти. Вимоги до оформлення проекту: 1. Назва проекту; 2. Мета і завдання проекту; 3. Зміст проекту (актуальність, методи, виконані заходи, отриманий чи очікуваний результат). Критерії оцінки шкільних проектів. - актуальність завдань проекту; - практичне значення; - доцільність використаних методик; - аргументованість висновків і рекомендацій; - ступінь самостійності школярів у виконанні проекту; - якість оформлення проекту. До макетів/моделей обов’язково додається схема, текстовий опис, порівняльна характеристика його застосування. Вимоги до робіт на секції «Біоекологія» та «Промислова екологія» такі, як завжди. З А Я В К А на участь в регіональній науково-практичній конференції «Юний еколог» (2011 року) Прізвище, ім’я та по батькові __________________________________________________ Клас___ Школа______________________________________________________________ Місто (район)________________________________________________________________ Назва доповіді_______________________________________________________________ Назва секції__________________________________________________________________ П І Б керівника роботи, посада _________________________________________________ Контактні телефони___________________________________________________________ Електрон. адреса _____________________________________________________________ Необхідність тех. засобів ______________________________________________________ Дата Підпис ___________________ адреса: 86053 Донецька область, Ясинуватський район, с. Піски, вул. Леніна, б.31, облЕНЦ, Т/факс 06-236-48-294, та на E-mail: oblencefimov@rambler.ru | |
|
Всего коментариев: 0 | |