Пятница, 29.03.2024, 14:16
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Декабрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2011 » Декабрь » 7 » Наш шкільний «НОВИЙ СОНЯЧНИЙ ВІТЕР»
12:40
Наш шкільний «НОВИЙ СОНЯЧНИЙ ВІТЕР»
"Моє піклування про успіхи в навчанні починається з піклування про те, що їсть і як спить дитина, яке її самопочуття, як вона грається, скільки годин протягом дня буває на свіжому повітрі, яку книжку читає і яку казку слухає, що малює і як висловлює в малюнку свої думки і почуття, наскільки чутливо сприймає вона радощі й негаразди людей, що вона створила для інших і які почуття пережила у зв'язку з цим"
В. Сухомлинський

Коли я йшла на зустріч з директором загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 3 селища Майський Стецун Людмилою Петрівною, одна добра людина мені на прощання сказала «Ти йдеш, як до себе до дому!» Мене це дуже здивувало. Людмила Петрівна зустріла мене на порозі школи. Вибачившись за незручності (у школі йшов ремонт), запросила до кабінету. Спокійна, неметушлива, впевнена - така думка про директора школи склалася буквально з перших хвилин спілкування. Утім, давайте все по порядку.

Які ж приорітети має школа, що є визначальним у її життєдіяльності? Майже не замислюючись Людмила Петрівна розмірковує над поставленими питаннями:
- по-перше, любов до дітей їх виховання. Ця теза є програмною у нашій школі і від неї ми не збираємося відходити у подальшій роботі. Отож, запам'ятайте першу родзинку нашої школи : спершу люблю, а потім - вчу!

Друге наше завдання - дати дітям якісну загальноосвітню підготовку з усіх головних предметів в атмосфері співпраці вчителів, батьків. Для нас дуже важливо навчити дітей вчитися і самостійно мислити, дати можливість повірити в себе і свої сили.

Все, про що розповідала директор, було вже надто-о-о спокусливим, тому я не відмовилася від маленької екскурсії, люб'язно запропонованої мені господаркою. Просторі, любовно обладнані класи для навчанння, великі коридори з оранжереями троянд навіяли на мене домашній затишок. Але моя розповідь про школу буде далеко не повною, якщо я не додам, що вона зовсім невелика: наприклад на паралелі - один, два класи, в кожному - не більше двадцяти учнів. Дітей тут усіх(!) знають поіменно, а також їхніх мам і тат, дідусів і бабусь. А ще сама найбільша родзинка школи – це те, що вона розташована біля міського парку ім..Горького. Дерева парку дарують дітлахам свіже повітря, красу природи на протязі року, а мешканці парку білки дивують та веселять своєю чудливістю. Це ж так чудово, що поряд школи не має переповнених трас, гуркотіння машин.

Діти! Ось, насправді, з чого починається будь-яка школа! З того золотого дзвонику, що несе у своїй крихітній ручці першокласник! Радісний сміх,  солоні краплинки в кутиках очей сентиментальних батьків, шелест яскравих ароматних букетів, цукотіння дитячих пантофлів – усе це є тим чарівним прологом, що веде у  таємничий світ під назвою «Школа».

Школа, як окрема істота, що має свій вік, память, дух і навіть настрій. Вона не нарікає на упертість своїх старих дверей, луплення стін чи скрипучу підлогу, у неї усе бездоганне! А бачили б ви її у сонячні дні! Яка вона сповнена тепла і світла, що аж самому кортить іти шкільними сходами з усмішкою, до вух натягненою, пристрибуючи! Навіть, якщо на вулиці негода, школа залишається спокійною і врівноваженою. Її дух, запах життя , рух і розвиток  надихають колористику класів і коридорів різнобарв’ям, і  це одразу відчуваєш, ступивши на поріг.

Історія – це те, що має початок десь далеко в минулому, існує тепер і немає остаточного завершення в майбутньому. Опісля ретроспективи, слід повірити вам в сьогодення Школи. Наразі існує велика кількість задумок, які вже частково почали свою реалізацію, або лише чекають слушної нагоди щоб вибухнути феєрверком цікавих ідей на радість мешканцям школи.  
Невичерпному ентузіазмові  винахідників можна лише позаздрити. Це люди наполеглеві і розумні, які десятиліття присвятили освітній ниві, і  що справді знають суть навчального процесу від альфи до омеги. Тому хочу сказати про педагогів, справжніх професіоналів, які, відчуваючи до себе шляхетне, турботливе ставлення адміністрації, намагаються працювати так, щоб відчуття щастя ніколи не покидало їх вихованців. Яким веселим та цікавим було свято Першого дзвоника до Дня знань. Пам’ятним та зворушливим пройшов мітинг присвячений Визволенню Донбасу біля стели загиблим героям на старому кладовищі у межах парка ім.Горького. Провели його школярі, вчителі і мешканці селища Майський. «Веселі старти» до Олімпійського тижня захопили дітлахів енергією, бадьорістю, швидкістю. А юні інспектори відчули себе відповідальними, серйозними при вивченні Правил дорожнього руху, які надали співробітники ДАЇ. Свято першокласників пройшло у атмосфері родинного тепла, бо у шкільну сім’ ю прийняли малят – першокласників, яким доведеться дев’ять років пізнавати не тільки науки, а ще шкільне життя. В День вчителя школярі вітали веселим концертом, вітаннями, квітами і подяками наших дорогих вчителів та вчителів - пенсіонерів . Конкурс «Осінні квіткові барви» вразили своєю неповторністю, красою осінніх квітів та безмежністю дитячої фантазії. А ось вже захоплюють своєю цікавістю та гумором поробки з овочів та фруктів зроблених дітьми до конкурсу « Щедрість осені».

Тут панує особлива атмосфера: затишні класні кімнати з простим, майже домашнім, інтер’єром, доброзичливі, чуйні стосунки, як у великій та дружній родині і посмішки – відкриті, привітні, лагідні. Все це створює невеличкий, але надзвичайно творчий колектив однодумців,. Але це зовсім не означає, що у школи немає проблем. Звісно, вони є. Однак підхід до їх вирішення особливий і завжди оптимістичний.

Тож перспективи є, і вони гарні. Процес історії продовжується. Ми всі разом творимо цю історію, рухаючись  лише у перед, у  наше майбутнє! І тільки від нас, від нашої наполегливості, від нашої старанності, від наших знань, від наших мрій залежить яким воно буде НАШЕ МАЙБУТНЄ ! Я з великою гордістю кажу тепер Ми бо теж стала частиною цієї дружної родини. Я вчитель. Ось таким союзом вчителів та дітей наша школа дихнула новим «Сонячним повітрям» з приходом директора Стецун Людмили Петрівни. Прагматик, людина високої дисципліни, самоорганізованності. Їй не бракує ні життєвої стійкості, ні уміння відстояти свою індивідуальність. Завдяки наполегливості Людмили Петрівни, її умінню згуртовувати впевнено йде уперед школа в якій "Сонячний вітер щодня новий ".

P.S. Впіймала себе на думці, що все, написане мною про школу і про її директора лише частина айсберга. Але одне додам обов'язково воістину: меж людському самовдосконаленню немає.


Педагог – організатор ЗОШ І-ІІ ступенів №3
Гараган Наталія Анатоліївна

Просмотров: 722 | Добавил: Админ | Теги: Стецун Л.П., ЗОШ № 3 | Рейтинг: 5.0/1
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]