Четверг, 28.03.2024, 14:17
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Ноябрь 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2011 » Ноябрь » 1 » МО для вихователів груп профільного навчання та загального розвитку
22:21
МО для вихователів груп профільного навчання та загального розвитку

Художньо-естетичний розвиток дошкільників

 31 жовтня 2011 року пройшло методичне об’єднання для вихователів груп профільного навчання та загального розвитку з проблеми: «Художньо-естетичний розвиток дошкільників» на базі дошкільного навчального закладу № 147.
   Керівники методичного об’єднання: Корягіна О.М.- вихователь-методист ДНЗ № 98, Ладохіна Л.В.- практичний психолог ДНЗ № 98 організували роботу, керуючись гаслом: «Людина майбутнього повинна бути творцем, особистістю з розвиненим почуттям краси й активним творчим началом».
     Опрацьовуючи тему МО: «Розвиток емоційно-особистісного ставлення до зображуваного» вирішувались такі завдання:
- сприяти творчому росту педагогів;
- привернути їхню увагу до проблеми розвитку художньо-творчих здібностей дітей;
- опанувати нові методи і прийоми, спрямовані на розвиток емоційної чутливості, творчої активності, формування особистості.
    В діловій творчій обстановці педагоги обговорили завдання художньо-творчого розвитку дітей, здатність емоційного переживання (дитина не тільки бачить, але й відчуває художній образ, будучи ніби співучасником подій і явищ, переданих художнім твором), фундаментальні позитивні емоції, які виникають в процесі художньо-творчої діяльності: радість, інтерес, подив; прийняли активну участь в цікавих ігрових завданнях-вправах, творчих ситуаціях, спрямованих на пробудження яскравих естетичних емоцій і переживань, емоційної чутливості до прекрасного в навколишньому світі:
- «Кольровий світ природи» (дібрати квіти за кольорами веселки та показати пластикою рухів їхні характерні ознаки);
- «Смайлики» (показати відповідною піктограмою свій настрій, що виникає при спогляданні запропонованої картини: репродукції картин Левітана, Айвазовського, Маковського, Брюллова, Поленова та ін..);
- «Методи» (надати характеристику кожному із запропонованих методів, які використовують педагоги при ознайомленні дітей з образотворчим мистецтвом);
- «Діалог» (скласти питання до обраної картини, які спонукають до емоційної чутливості, співпереживання);
- «Музика і живопис» (співвіднести запропоновані музичні уривки з відповідними картинами).
     Своє сприйняття «щастя» виразили в образотворчій діяльності і діти старшої групи ДНЗ № 147 на бінарному занятті: «Що таке щастя?» (вихователь Белих Л.В. і музичний керівник Можаровська Т.Л.). Свої яскраві емоції і почуття діти відобразили використовуючи нетрадиційні техніки і матеріали.
     Наприкінці заняття добрий Чаклун приготував напій «Щастя» та пригостив ним усіх присутніх.
     Цікавою родзинкою методичного об’єднання стала презентація «Мир способен понять тот, кто умеет видеть», яку підготувала Ладохіна Л.В.

Просмотров: 731 | Добавил: Админ | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]