МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 » Ноябрь » 1 » МО для вихователів груп профільного навчання та загального розвитку
22:21 МО для вихователів груп профільного навчання та загального розвитку | |
Художньо-естетичний розвиток дошкільників 31 жовтня 2011 року пройшло методичне об’єднання для вихователів груп профільного навчання та загального розвитку з проблеми: «Художньо-естетичний розвиток дошкільників» на базі дошкільного навчального закладу № 147. Керівники методичного об’єднання: Корягіна О.М.- вихователь-методист ДНЗ № 98, Ладохіна Л.В.- практичний психолог ДНЗ № 98 організували роботу, керуючись гаслом: «Людина майбутнього повинна бути творцем, особистістю з розвиненим почуттям краси й активним творчим началом». Опрацьовуючи тему МО: «Розвиток емоційно-особистісного ставлення до зображуваного» вирішувались такі завдання: - сприяти творчому росту педагогів; - привернути їхню увагу до проблеми розвитку художньо-творчих здібностей дітей; - опанувати нові методи і прийоми, спрямовані на розвиток емоційної чутливості, творчої активності, формування особистості. В діловій творчій обстановці педагоги обговорили завдання художньо-творчого розвитку дітей, здатність емоційного переживання (дитина не тільки бачить, але й відчуває художній образ, будучи ніби співучасником подій і явищ, переданих художнім твором), фундаментальні позитивні емоції, які виникають в процесі художньо-творчої діяльності: радість, інтерес, подив; прийняли активну участь в цікавих ігрових завданнях-вправах, творчих ситуаціях, спрямованих на пробудження яскравих естетичних емоцій і переживань, емоційної чутливості до прекрасного в навколишньому світі: - «Кольровий світ природи» (дібрати квіти за кольорами веселки та показати пластикою рухів їхні характерні ознаки); - «Смайлики» (показати відповідною піктограмою свій настрій, що виникає при спогляданні запропонованої картини: репродукції картин Левітана, Айвазовського, Маковського, Брюллова, Поленова та ін..); - «Методи» (надати характеристику кожному із запропонованих методів, які використовують педагоги при ознайомленні дітей з образотворчим мистецтвом); - «Діалог» (скласти питання до обраної картини, які спонукають до емоційної чутливості, співпереживання); - «Музика і живопис» (співвіднести запропоновані музичні уривки з відповідними картинами). Своє сприйняття «щастя» виразили в образотворчій діяльності і діти старшої групи ДНЗ № 147 на бінарному занятті: «Що таке щастя?» (вихователь Белих Л.В. і музичний керівник Можаровська Т.Л.). Свої яскраві емоції і почуття діти відобразили використовуючи нетрадиційні техніки і матеріали. Наприкінці заняття добрий Чаклун приготував напій «Щастя» та пригостив ним усіх присутніх. Цікавою родзинкою методичного
об’єднання
стала презентація «Мир способен понять тот, кто умеет видеть», яку підготувала Ладохіна Л.В. | |
|
Всего коментариев: 0 | |