Пятница, 19.04.2024, 11:13
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Февраль 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2014 » Февраль » 21 » Майстер-клас "Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школах"
14:54
Майстер-клас "Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школах"

В Горлівському НВК «Загальноосвітня школа I-III ступенів №22-багатопрофільний ліцей» відбувся майстер-клас вчителя-методиста, вчителя математики з 49-річним досвідом роботи, Давиденко Є.І . за темою: «Наступність у вивченні геометричного матеріалу в початковій та основній школах. Методичні основи в розв’язуванні геометричних задач початкової та основної школи.» 
Вибір вчителем цієї теми невипадковий, обґрунтований практикою роботи , моніторинговими відстеженнями. 
Геометрія є одним з опорних предметів шкільного курсу,взаємопов’язаним з вивченням інших суміжних дисциплін. 
Щоб забезпечити якісну освіту школяра в 7-11 класах з геометрії, необхідно,щоб курс шкільної геометрії був цілісним. Проте наступність у вивченні геометрії як цілісної проблеми залишається недостатньо розробленою,актуальною як для математичної освіти в цілому, для України ,так і для нашої школи. 
Результати моніторингових відстежень рівня навчальних досягнень учнів впродовж останніх семи років свідчать про те,що учні алгебру засвоюють значно краще,ніж геометрію,починаючи з 7 класу. 
Як правильно скоординувати дії вчителів початкової та основної шкіл,якісно підготувати учня до вивчення такого предмета як геометрія, допомогти йому в цьому - і є завданням даного майстер-класу. 
Євгенія Іванівна з багаторічного досвіду роботи визначила засоби реалізації принципу наступності з урахуванням рівня підготовки учнів початкової школи при вивченні геометричного матеріалу в 5-6-х класах. 
Були розглянуті зразки розв’язування задач геометричного змісту в 3,4,5 класах,обґрунтовано використання динамічних презентацій для сприйняття матеріалу. Особливу увагу вчитель приділив використанню різних способів при розв’язуванні задач, розглянувши задачі з використанням графічного способу. 
Практична робота вчителів математики та початкової школи складалася з розв’язання запропонованої задачі різними способами,які і були ними представлені,та відзначалася раціональністю та обґрунтованістю використання саме графічних зображень.
Просмотров: 610 | Добавил: Administrator | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]