МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2014 » Февраль » 25 » Майстер-клас для вчителів англійської мови
18:02 Майстер-клас для вчителів англійської мови | |
20 лютого 2014 року вчитель англійської Горлівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 49 Лашина Світлана Валентинівна гостинно запросила молодих колег на майстер-клас з теми «Діяльнісний підхід як засіб розвитку активності, творчих можливостей, умінь та навичок молодших школярів та спрямування їх на практичне застосування». Вибір теми невипадковий, оскільки за новим Державним стандартом базової і повної середньої освіти, діяльнісний підхід стає актуальним та ґрунтується на визнанні діяльності основою, засобом і вирішальною умовою розвитку мовленнєвої активності особистості. Під час майстер-класу вчитель розкрила переваги діяльнісного підходу навчання англійської мови в початковій школі та поділилася практичним досвідом використання різних видів діяльності - ігрової, музичної, образотворчої та фізичної - в роботі з молодшими школярами. Крім цього, корисним досвідом для колег-початківців став перегляд відео фрагментів уроків вчителя С.В.Лашиної, де було показано, як різні види діяльності сприяють діяльнісному розвитку, творчій активності особистості та оволодінню іншомовною мовленнєвою діяльністю. Молоді вчителі були не лише глядачами, а й активними учасниками майстер-класу. В практичній частині заняття присутні змогли належно оцінити майстерність вчителя щодо методів та прийомів організації навчальної діяльності, що забезпечують мотивацію до вивчення англійської мови. Підводячи підсумки майстер – класу, методист методичного центру Кравченко І.М. відмітила, що подібні заходи допомагають молодим спеціалістам поповнювати власний педагогічний досвід та підвищувати свій професійний рівень. | |
|
Всего коментариев: 0 | |