Пятница, 26.04.2024, 01:43
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Март 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2013 » Март » 15 » «Комунікативно- мовленнєвий розвиток дошкільника»
10:18
«Комунікативно- мовленнєвий розвиток дошкільника»

14.03.2013 року на базі ДНЗ № 4 відбулося третє (останнє) засідання методичного обєднання «Комунікативно- мовленнєвий розвиток дошкільника» для вихователів міста за темою «Роль дидактичного матеріалу на заняттях з розвитку мовлення».

В рамках методичного обєднання пройшов показ заняття у старшій групі «Як зима з весною помирилися», яке провела вихователь О.А. Отделякина.  В ході заняття діти слухали звуки природи, відгадували загадки, промовляли чистопромовлянки, складали розповіді за серією картин, навчалися елементам грамоти. Всі завдання супроводжувалися багатим різноманіттям дидактичних матеріалів. В кінці заняття діти складали колаж, у якому проявлялася креативність й творча уява дітей.

У другій частині МО вихователь-методист ДНЗ №4 О.М.Буланцова та логопед О.М.Франко презентували «Виставку дидактичних матеріалів та ігор, який використовується на заняттях з розвитку мовлення дітей».

Керівники методичного об’єднання Рижкова О.М., вихователь-методист ДНЗ №75 та Вовчинська Р.М., пр. психолог ДНЗ № 146 ознайомили слухачів з інтерактивними технологіями розвитку мовлення дітей дошкільного віку та основними складниками мовленнєвого розвивального середовища.

З увагою педагоги сприйняли використання методів інтерактивного навчання, запропоновані Рижковою О.М.. А особливий інтерес педагогів викликав метод багатоканальної діяльності, який показує,  що багатоканальне сприймання світу за допомогою всіх органів чуттів сприяє міцному засвоєнню знань дітьми.

Знайомлячи вихователів з основними складниками мовленнєвого розвивального середовища, Р.М. Вовчинська підкреслила, що розвивальний ефект залежить не стільки від умов, скільки від характеру мовленнєвого спілкування дорослого та дитини. Нею було запропоновано вихователям перевірити тестуванням свою компетентність щодо визначеної теми на основі вимог Базової програми «Я у Світі».

Вихователям були надані: пам’ятка «Розвиток зв’язного мовлення з використанням дидактичних вправ та прийомів по збагаченню словника дітей»; «Рекомендації щодо створення мовленнєвого розвивального середовища».

По закінченню МО педагоги заповнили «Вихідну анкету», в якій їм було запропоновано висловити свою думку про роботу методичного обєднання «Комунікативно- мовленнєвий розвиток дошкільника» й поставити запитання на які вони хотіли б почути відповіді на засіданнях у наступному році.

Просмотров: 1282 | Добавил: topaloff | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]