Четверг, 25.04.2024, 12:16
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Март 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2012 » Март » 6 » Досвід-молодим
11:46
Досвід-молодим

Семінари та майстер-класи-це ефективні форми роботи для передачі досвіду від старшого покоління вчителів до вчителів – початківців. 24 лютого в Гімназії «Інтелект» відбувся семінар-презентація педагогічного досвіду вчителя англійської мови Гойдіної Л.В. Вона акцентувала увагу присутніх на важливості розвитку аудіювання як однієї з складових підготовки учнів до здійснення успішної іншомовної діяльності. В практичній частині семінару присутнім вчителям було запропоновано комплекс вправ,спрямованих на розвиток цього виду діяльності.
2 березня досвідом своєї роботи поділилася з молодими спеціалістами Кочержинська Л.А., вчитель вищої категорії ЗОШ № 52. Вона наголосила на важливості такого аспекту,як вивчення граматики на уроках іноземної мови. На переконання вчителя,процес навчання граматиці можна зробити цікавим та захоплюючим для учнів. Присутнім молодим спеціалістам було запропоновано комплекс вправ «від простого до складного»: від етапу знайомства з граматичною структурою до етапу вільного її використання в мовленні. Закінчити вивчення граматичного явища чи структури можна проектною роботою. Зразки учнівських проектів було продемонстровано присутнім.


Сподіваюсь,що досвід роботи вчителів Гойдіної Л.В та Кочержинської Л.А стане в нагоді молодим спеціалістам.
Методист ММЦ І.М.Кравченко


Просмотров: 729 | Добавил: Администратор | Рейтинг: 5.0/1
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]