Пятница, 19.04.2024, 01:21
Главная Регистрация RSS
Приветствую вас, Гость
МЕНЮ САЙТА
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
ФОРМА ВХОДА
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158 uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ГИА 2017 Новогоднее настроение Первый звонок 2016 Лето2016 Фотоальбом Победа Министерство образования и науки ДНР Официальный сайт Совета министров и Народного Совета ДНР Администрация города
ПОИСК
КАЛЕНДАРЬ
«  Сентябрь 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
АРХИВ ЗАПИСЕЙ

Главная » 2012 » Сентябрь » 28 » Cемінар-практикум «Формування компетентної особистості школяра засобами навчально-виховного курсу «Донеччинознавство».
12:51
Cемінар-практикум «Формування компетентної особистості школяра засобами навчально-виховного курсу «Донеччинознавство».

На базі Донецького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти  відбувся семінар-практикум для керівників міських (районних) методичних об’єднань педагогів-організаторів, класних керівників «Формування компетентної особистості школяра засобами навчально-виховного курсу «Донеччинознавство». Метою заходу було підвищення обізнаності учасників щодо можливостей навчально-виховного курсу «Донеччинознавство» у формуванні ключових компетентностей школярів.

У ході першої частини семінару були розкриті теоретичні засади компетентнісно орієнтованого підходу в освіті відповідно до нових Державних стандартів початкової та загальної освіти, а також визначені роль та місце навчально-виховного курсу «Донеччинознавство» у системі роботи класного керівника та педагога-організатора щодо формування компетентної особистості.

 Під час майстер-класів було представлено досвід роботи заступників директорів та педагогів- організаторів Донецька, Ясинуватої, Костянтинівки, Горлівки.

 Досвід роботи щодо реалізації виховних завдань через організацію та впровадження дистанційних форм навчання курсу «Донеччинознавство» презентувала Вінницька Н.М., заступник директора з НВР Горлівського НВК «ЗОШ № 22 – багатопрофільний ліцей». Провідною ідеєю її виступу було використання ІКТ у процесі формування життєвих компетентностей школярів засобами курсу «Донеччинознавство».  


Під час підбиття підсумків роботи учасники мали змогу обговорити роль класного керівника та педагога-організатора у процесі інтеграції з учителями предметниками щодо формування ключових компетентностей школярів.

Дякуємо за співпрацю!

Просмотров: 935 | Добавил: Администратор | Рейтинг: 0.0/0
Всего коментариев: 0
Добавлять коментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Войти ]