МЕНЮ САЙТА
- Документация
- Об управлении
- Отделы УО
- Наши проекты
- Государственная итоговая аттестация
Статистика
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
НАШ АДРЕС
пр. Победы, 158
uo_gorlovka_dnr@mail.ru
ПОИСК
АРХИВ ЗАПИСЕЙ
- 2010 Ноябрь
- 2010 Декабрь
- 2011 Январь
- 2011 Февраль
- 2011 Март
- 2011 Апрель
- 2011 Май
- 2011 Июнь
- 2011 Август
- 2011 Сентябрь
- 2011 Октябрь
- 2011 Ноябрь
- 2011 Декабрь
- 2012 Январь
- 2012 Февраль
- 2012 Март
- 2012 Апрель
- 2012 Май
- 2012 Июнь
- 2012 Июль
- 2012 Август
- 2012 Сентябрь
- 2012 Октябрь
- 2012 Ноябрь
- 2012 Декабрь
- 2013 Январь
- 2013 Февраль
- 2013 Март
- 2013 Апрель
- 2013 Май
- 2013 Июнь
- 2013 Август
- 2013 Сентябрь
- 2013 Октябрь
- 2013 Ноябрь
- 2013 Декабрь
- 2014 Январь
- 2014 Февраль
- 2014 Март
- 2014 Апрель
- 2014 Май
- 2014 Июнь
- 2014 Июль
- 2014 Сентябрь
- 2014 Октябрь
- 2014 Ноябрь
- 2014 Декабрь
- 2015 Январь
- 2015 Февраль
- 2015 Март
- 2015 Апрель
- 2015 Май
- 2015 Июнь
- 2015 Июль
- 2015 Август
- 2015 Сентябрь
- 2015 Октябрь
- 2015 Ноябрь
- 2015 Декабрь
- 2016 Январь
- 2016 Февраль
- 2016 Март
- 2016 Апрель
- 2016 Май
- 2016 Июнь
- 2016 Июль
- 2016 Август
- 2016 Сентябрь
- 2016 Октябрь
- 2016 Ноябрь
- 2016 Декабрь
- 2017 Январь
- 2017 Февраль
- 2017 Март
- 2017 Апрель
- 2017 Май
- 2017 Июнь
- 2017 Июль
- 2017 Август
- 2017 Сентябрь
- 2017 Октябрь
Главная » 2011 » Январь » 21 » 14.01.2011 р. у ДНЗ № 118 пройшов семінар для методистів та практичних психологів дошкільних навчальних закладів
16:36 14.01.2011 р. у ДНЗ № 118 пройшов семінар для методистів та практичних психологів дошкільних навчальних закладів | |
Семінар для методистів та практичних психологів 14.01.2011 р. у ДНЗ № 118 пройшов семінар «Організація ІІ етапу моніторингового дослідження стану дошкільної освіти у місті» для методистів та практичних психологів дошкільних навчальних закладів. Традиційно результати контрольно - аналітичних зрізів розглядаються окремо, що не дає можливості скласти цілісне уявлення про результати рівня розвитку особистості дитини й установити взаємозв'язок, необхідний для корекційно – розвиваючої роботи. Винятково з метою надання діючої допомоги педагогам у розумінні й використанні програми в жовтні місяці 2010 р. був запропонований міський психолого - педагогічний моніторинг розвитку дітей старшого дошкільного віку, що дозволив педагогам розробити пошагово свої подальші дії в організації навчальної діяльності, адміністрації побудувати цілісну систему якісного освітнього процесу в дошкільному закладі. В першому етапі дослідження прийняли участь 49 ДНЗ міста, було обстежено 1570 дітей старшого дошкільного віку. На початку семінару були оголошені результати І етапу моніторингового дослідження. Результати обстеження надані у діаграмі. В ході семінару на основі аналізу І етапу було висунуто припущення про те, що моніторинг буде ефективним чинником якості дошкільної освіти за таких умов: - Забезпечення суб’єктів
освітнього процесу всіх рівнів достовірною інформацією, що дає уявлення про
якісні зміни в розвитку дитини; - Включення до змісту
моніторингу апробованих і коректних діагностик. Творчою групою було презентовано пакет діагностики та зошити індивідуального обстеження пізнавальної сфери та мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного віку. При проведені ІІ етапу велике значення надається професійній майстерності педагога. | |
|
Всего коментариев: 0 | |